14 november 2023

Mini Retro Palette - Natasha Denona

Äntligen har jag testat Natasha Denona. Den här paletten fick jag sänt till mig av Steph. Låg i paketet som hon skickade mig i somras innehållandes massor av saker. Natasha Denona är dyrt och jag har länge velat testa, men som sagt alldeles för dyrt. Så jag blev glad när hon skickade den här lilla minipaletten så att jag får testa. 

Det är inget fel alls på skuggorna men det går helt klart att få tag i betydligt billigare till minst lika bra kvalité om inte bättre, så jag skulle nog inte betala fullpris för en palett från henne. De stora paletterna går på över 1000 kr. Går att få tag i minst lika bra till typ hälften av pengarna.



Mini Retro Palette från Natasha Denona.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Använt samtliga skuggor från paletten ovan.
Galaxia
Industrial
60's
Vintage Taupe
Pixie
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: High Key Volume Mascara från Beauty Bay.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Matte Lip Stain Red Apple från Oden's Eye Cosmetics.



Primer: Prime and Fine Poreless Blur Primer Goodbye Pores från Catrice.
Bas: Flash Nude Foundation från Filorga.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer och blush: från Smashbox The Cali Contour Palette.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Setting spray: Lasting Fix från Maybelline.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...