12 november 2023

A World Full Of Wonder Palette - P Louise

Så här kommer ännu en look med A World Full Of Wonder paletten. Jag gjorde ju en i går som jag också filmat i en collab ihop med Steph. Well... när jag väl filmat insåg jag att jag totalt glömt bort att vi kommit överens om att vi båda skulle svara på frågor i videon som Steph hittat på. Om smink. Totalt tappat det. Så Steph svarar ju så klart på de frågorna i sin video, men jag gör det inte. Det funkar ju inte. Så jag fick ringa henne och säga att sorry jag har haft totalt hjärnsläpp. Snäll som hon är så säger hon; "No worries"... vi kan uploada en annan dag och så spelar hon också in en ny och vi lägger upp båda. Jag tänkte inte jag skulle hinna filma och redigera en ny video idag men jag slängde mig in i det hela och när jag skriver detta håller den nya videon på att ladda upp, så att vi båda kan publicera ikväll som planerat. Jäkla skit.. såå klantigt!



A World Full Of Wonder Palette - P Louise.






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Remarkable
Enchanted
Making Magic
Going Global
Fantasize
Genie
Bucket List
Highlight i inre vrån: Love n Stars från Sugar Drizzle's On Top Of The Mountain & Beneath The Stars Highlighter Palette.
Linje längs globlinjen: Cake It! Liner Devotion från Arttitude Cosmetics.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: High Key Volume Mascara från Beauty Bay.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Retro matte liquid lip colour Atomized från MAC med highlighter Love n Stars från Sugar Drizzle's On Top Of The Mountain & Beneath The Stars Highlighter palette.



Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep Me Matt från Catrice.
Bas: Flash Nude Foundation från Filorga.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Light Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Space Age Highlighter Gifted från Kaleidos Makeup.
Blush: Metal Cherry från Make Up Store.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...