19 maj 2023

A Fairy Tail Palette - Saints Angels Sinners x Faerie Light

Så har det varit jobbfredag efter två dagars ledighet. Jag skulle egentligen slutat klockan ses och sen även jobbat i morgon lördag. Men så undrade chefen om jag kunde stänga ikväll istället eftersom hon som skulle gjort det är sjuk och på nåt vis fick hon till det så att jag inte behöver jobba i morgon alls istället. Helt okej deal om ni frågar mig. Så då fick jag plötsligt en helt ledig helg. Det gör inte ont.

Hur som helst så fick det bli en till look med den här paletten... och jag är nog inte klar ännu, går att göra hur mycket som helst med den här. 




A Fairy Tale Palette från Saints Angels Sinners x Faerie Light.






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Aphrodite.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Leo med Venus ovanpå.
Highlight i inre vrån: White (matt skugga) från LH Cosmetics Color Palette.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppglans: Savage från Saints Angels Sinners.



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: Luminous Foundation 160C från Anastasia Beverly Hills.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: 02 Bronze Shade: Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: Frosted AF från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlighter Palette.
Blush: Mosaic Powder 03 Plummy från NYX Cosmetics.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...