26 februari 2023

The Culture Palette - Juvia's Place

Ytterligare en look med Culture paletten. Tjejen som ville ha lite inspiration frågade efter grönt och orange. Detta blev inte så väldigt orange, men lite i allafall. Har inte filmat den här looken, orkade inte. Så jag får väl tagga henne på insta istället. Men nu så får den nog vila lite den här paletten. Tror jag...

Annars så har det varit en lugn och stillsam söndag. Strålande sol så jag tog en promenad hem till min mamma för att hjälpa henne med lite småsaker. Sen tog både hon och jag en promenad tillsammans tillbaka hem till oss. På eftermiddagen grillade jag och gubben lite korv (med bröd) och satt i växthuset och åt den. Blir lite varmt därinne nu när solen ligger på lite. Sååå skönt. 




The Culture Palette från Juvia's Place.






Bas för skuggorna: That Base! Crease Killer Eyeshadow Base från Gloss Gods.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Afro Beats, Taraba och Naira Land.
Yttre vrån: Ndebele.
Mitt på ögonlocket: Ife.
Inre tredjedelen av ögonlocket: San.
Under ögat: Jigawa och Ashanti.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos Makeup.
Eyeliner samt linje längs globlinjen: Cake It! Liner Attraction från Arttitude Cosmetics.
På vattenlinjen: Solmåne II Gel Liner 003 Lemon.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.








Pure Color Envy 370 Carnal från Estèe Lauder.



Primer: Barekissed Illuminator Monaco från Sleek.
Bas: Flex Foundation Stick Light från Milk Makeup.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Undiene från Älva II Highlighter Palette från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: från BH Cosmetics Vanilla Orange Truffle Blush Palette.



Ny jobbvecka väntar. Om jag tar mig igenom den har jag lyckats jobba tre veckor i sträck utan att behöva vara hemma... det är något sorts nytt rekord :-).

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...