24 januari 2023

The Circle Of Life Palette - Makeup Revolution

En ny palett i min samling. En som jag vunnit faktiskt. Jag fick ju ett paket för kanske en månad sen som jag väntat på ända sedan i somras tror jag det var. Steph hade en tävling på sin Youtube kanal när hon firade att kanalen fyllde två år. Jag vann flera grejor och den ena var nedanstående palett.

Jag är alltid lite skeptisk till Revolution's grejor, extremt billigt och jag har flera äldre paletter därifrån som är sisådär. Nån enstaka är ok, men sällan någon wow-känsla. Men den här paletten var faktiskt över förväntan. Lite svår colorstory dock, svårt att få ihop färger som dessa.



The Circle Of Life Palette från Makeup Revolution's Lion King Collection.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: The Outlands.
I globlinjen: Ed.
Yttre och inre vrån: Be Prepared.
Mitt på ögonlocket: Throne.
Under ögat: Defeated.
I skarven mellan ljusa och mörka blå skuggan: Twinkling Dows från Sugar Drizzle's On Top of The Mountain & Beneath The Stars Highlighter Palette.
Highlight i inre vrån: Bali från Ofra Cosmetics  Island Time Palette.
Orange och guldig linje i globlinjen: från Arttitude Cosmetics Split It palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Strength från Arttitude Cosmetics.
Lösögonfransar: okänt märke.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Retro Matte Liquid Lip Colour Moon Landing från MAC Cosmetics.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kvd Beauty.
Bronzer: Maxi Matt Face & Body Bronzer 020 Be Brave från Catrice.
Highlight: Bali från Ofra Cosmetics Island Time Palette.
Blush: Mai Tai från Ofra Cosmetics Island Time Palette.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...