24 oktober 2022

The Stone Cold Fox Palette - Colourpop

En snabb neural look fick det bli idag. Inget som skriker. Jag skulle följa med mamma till mäklaren för hon skulle skriva på papperen för lägenhetsköpet. Moraliskt stöd. Så nu är lägenheten hennes. Inte betald ännu för arvsskiftet måste vara klart innan hon får pengarna så det dröjer tills det är klart innan hon kan betala och få nycklarna. Hoppas det går fort. 



The Stone Cold Fox Palette - Colourpop.






Bas: Prep+Prime 24 Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen och upp över brynbenet: U Rock.
Yttre vrån: Cult Clastic.
Över rörliga delen av ögonlocket: Sediment To Be.
Highlight i inre vrån: Dreamful.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppglans: Féte de Provence Glacé Lip Gloss Les Fètes och Rosé blandat.



Primer: Pore & Fine Line Filler från Sephora.
Concealer: True Skin High Cover Concealer 010 Cool Cashmere från Catrice.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Blush: från BH Cosmetics Vanilla Cherry Truffle Blush.



I morgon väntar jobb igen, har varit hemma en hel vecka. Vi får se hur det går för jag har så ont i högerhanden att jag kan knappt använda den... Typiskt. Nåja, jag jobbar bara i morgon sen är jag ledig onsdag, torsdag för att sen jobba hela helgen. 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...