26 september 2022

Jade x Beauty Bay

Dååålig dag. Vaknade i morse och det kändes som om någon slagit mig med en gummiklubba i huvudet när klockan ringde. Herre jösses ... hur trött kan man vara. Det kändes i hela kroppen att jag kånkat och burit igår, mammas flytt ni vet. Helt slut och så trött att det tog till långt in på förmiddan/lunch innan jag kände att jag var ordentligt vaken. Somnade på tåget in till stan. Det var jäkligt nära att jag stannade hemma, men släpade mig väl iväg. Har gnetat på hela dan och mitt tålamod höll fullständigt på att braka igenom när jag insåg att tåget hem var inställt. Jäää.....a skit, för hundra miljonte gången. Fan ta UL!!

Nåja jag gjorde en look i morse, så klart. Var allt annat än nöjd, så trött att det blev bra pannkaka av alltihopa. Dessutom så hade jag en sån där dag när tårarna bara rinner, så det var bara kladd av alltihopa när jag väl kom till jobbet. 





The Jade Palette - Beauty Bay






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 02.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Retrograde
Northen Star
Tourmaline
Galactic
Milky Way
Eyeliner: Cake It! Liner Strength från Arttitude Cosmetics.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Gifted från Kaleidos Makeup.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Everlasting Liquid Lipstick L.U.V.



Primer: High Adherence Silicone Primer från The Ordinary.
Bas: Complexion Pro Long Lasting Breathable Matte Foundation Shell från Sheglam.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Space Age Highlighter Gifted från Kaleidos Makeup.
Blush: Pure Radiance Powder Blusher Cherry från HM.
Setting spray: Perfect finish Face Mist från Kicks.



Vi får se hur det går i morgon bitti då, om jag tar mig upp, om tåget går...  man vet aldrig, den som lever får se... Men jag vet att vi ses i morrn i alla fall!

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...