25 september 2022

Sub-Zero och Scorpion Sting palettes - BH Cosmetics

Gårdagens look. Gjorde en sminkning efter en inspriationsbild som en kvinna jag följer på Insta hade lagt upp. Så det gick ut på att sminka sig i de färger man ser på bilden. Tja jag gjorde ett försök, men det här är färger som är svåra att blenda, så det blev väl sisådär. 





The Sub-Zero Palette och The Scorpion Sting Palette från BH Cosmetics.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 02.
Skuggor från Sub-Zero Paletten:
Totaly Numb
Iced Over.
Skuggor från Scorpion Sting Paletten:
Creeper
Sandy Sneak
Desert Danger
Stinger
Har också använt Carbon från MAC Cosmetics.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Sensational  Sky High från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Retro Matte Liquid Lip Colour Moon Landing från MAC Cosmetics.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: HD Liquid Coverage Foundatin 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos Makeup.
Blush: Blushon Bubble nr 41 från Nouba.
Setting Spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



 Idag söndag har det inte blivit någon sminkning. Jag och brorsan har varit hos mamma och fortsatt hjälpa henne med flytten. Än så länge har inte flyttlasset gått, vi kör saker till tippen, tömmer det som går att tömma, sorterar och grejar. Hela dagen har gått åt till det. Hon hyr ett förråd i Sala så vi kör allt som ska vara kvar, alla packade flyttkartonger och sånt dit. Om två veckor går själva stora flyttlasset, alla möbler och sånt och efter ska det liksom vara klart. Skönt. Jobbigt att ha helgerna uppspikade med flyttande...

Nåja, i morgon väntar jobb igen. Jag jobbar måndat och tisdag sen är jag ledig i två dagar för sen väntar jobbarhelg.

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...