29 september 2022

Amor Y Mariposas Palette - Melt Cosmetics

Ledig dag idag igen. Såå skönt. Fick dock inte styra över tiden när min mamma plötsligt bestämde sig för att komma och fördriva tiden hos oss under dagen, sen skulle hon till min brorsa på eftermiddagen. Men vi har umgåtts hela dagen och gjort en sväng till  Sala och bara tagit det lugnt. Hon drog vidare till min bror vid femtiden i eftermiddags. Så klart slängde jag mig ner i källaren och gjorde en look. Hade egentligen tänkt använda dagen till att filma för min Youtube kanal men det gick ju inte när hon var här. 





The Amor Y Mariposas Palette från Melt Cosmetics.






Bas för skuggorna: That Base! Crease Killer Eyeshadow Base från Gloss Gods.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Mensaje.
I globlinjen: Perla.
Yttre vrån: Maria.
Mitt på ögonlocket: Carino.
Inre delen av ögonlocket: Mesquite.
Under ögat: Guamuchil samt Michoacan.
Highlight i inre vrån: Highlighter Crystals Opal från Fifty/Fifty Makeup.
Eyeliner: Gel Liner Colibri från Melt Cosmetics.
Prickar längs globlinjen: Cake It! Liner Honour från Arttitude Cosmetics.
På vattenlinjen: Cherry Culture Jumbo Shadow Liner 336 Action.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastrasia Beverly Hills.




Air Matte Liquid Lipstick Forest Fairy från Jolie Beauty.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: Flex Foundation Stick Light från Milk Makeup.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Highlighter Crystals Opal från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: från Sweet Cheeks Blush Trio från Sheglam.
Setting spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



Nu väntar jobbarhelg... faktiskt den näst sista för året. Och nästa år ska jag inte jobba helg alls i princip. Så jag ska inte klaga. 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Oceanic Palette - Ace Beauté

Den här paletten har jag spanat in i många år. Har alltid velat ha den men fraktkostnader från det här företaget är svindyr. Och på det komm...