06 augusti 2022

Fêtes de Provence - Nomad Cosmetics

Så här kommer looken jag gjorde medans jag Face time:ade med Danielle. Ytterligare en gång tog jag fram nya paletten från Nomad Cosmetics. Så himla fin. Och den bästa känslan ever att få prata med någon som har samma intresse från ett annat land dessutom så mycket man kan fråga om och jämföra med varandra. Så himla roligt!



Fêtes de Provence Palette - Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 02.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Rosé.
I globlinjen: Macarons.
Yttre vrån: Hautes-Alpes.
Över rörliga delen av ögonlocket: Navettes.
Under ögat: Fleur de Mimosa.
Highlight i inre vrån: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Eyeliner: Cake It! Liner Obsession från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.




The Berries Velvet Matte Lipstick Drama Queen från Juvia's Place.



Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep Me Matt från Catrice.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Maxi Matte Face & Body Bronzer Be Brave från Catrice.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: Sunlight Love Blusher Sunset Clouds från Oden's Eye Solmåne II collection.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...