27 maj 2022

Kvd Beauty och Colourpop

Så har jag lyckats tagit mig igenom tre arbetsdagar i sträck. Sååå extremt trött hela tiden. Men nu är det bara måndag kvar att jobba sen har jag en läkartid på tisdagförmiddag. Så i tröttdimman i morse letade jag fram ett par gamla paletter som jag inte använt på länge. 



The Vegan Palette - Kvd Beauty
The Uh Huh Honey Palette - Colourpop





Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Skuggor från Uh Huh Honey Paletten.
I globlinjen: Buzz Kill.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Stinger.
Under ögat: Sunburst.
Över rörliga delen av ögonlocket: pressat glitter Palooza.
Skugga från Vegan paletten.
Över rörliga delen av ögonlocket: Activist.
Från MAC Cosmetics.
Yttre vrån: Carbon.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Solar Sailor från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Amorous från MAC Cosmetics.



Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep Me Matt från Catrice.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic från Marc Jacobs.
Highlight: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Glazed Donut.
Blush: från BH Cosmetics Chocolate Marshmallow Truffle Blush Palette.
Setting Spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...