22 maj 2022

Hangin' In Hawaii - BH Cosmetics

Nämen nu så har jag gjort en väldigt diskret och mesig sminkning... igen. Vad är det som händer...?? Well, inget särskilt egentligen. Vi skulle få fikagäster och jag höll på i trädgården till in i det sista så jag hade en halvtimme på mig när jag väl satte igång. Det är ingenting i min värld. Jag tycker ju det är jobbigt om jag har en timme på mig... Nåja, ville bara ha nåt diskret också för att jag skulle kunna fota ett rött läppstift eftersom jag är med i en haschtag på Insta där man använder rött läppstift på söndagar och lägger upp en bild med det på insta. Så läppstiftet åkte på först efter att fikafolket hade åkt. 

Ryckte åt mig den här paletten, samma som jag använde i fredags tror jag det var. För att kunna göra nåt diskret och snabbt. Gratispalett som jag fått på köpet, skulle aldrig ha beställt den frivilligt själv. Alldeles för brun.





The Hangin'  In Hawaii Palette - BH Cosmetics







Bas för skuggorna: Prep+Prime 24-Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Hibiscus.
Yttre vrån: Maui samt en dutt Honolulu.
Över rörliga delen av ögonlocket: Waikiki.
Highlight i inre vrån: Hula.
Eyeliner (utan vinge): Happy Hipo Eyeliner från Metamorphosis.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Anger Mood Crayon från LH Cosmetics.
Läppstift: Fantastick Bullseye från LH Cosmetics.



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: Infinity Filter från LH Cosmetics.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Blush: Mai Tai från Ofra Cosmetics Island Time Palette.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Oceanic Palette - Ace Beauté

Så har helgen kommit och gått igen. Det går alltid alldeles för fort. I går blev inget smink för mig. Jag och mamma var ute i trädgården hel...