26 januari 2022

Poison Shock Nightshade Palette - BH Cosmetics

Sent inlägg, har jobbat till sent och behöver lägga mig på fläcken. En av mina prenumeranter från You Tube önskade en video där jag använder den här paletten, så jag spelade in en video samtidigt som jag gjorde mig i ordning i morse. Den kommer upp i helgen kanske.




Poison Shock Nightshade Palette - BH Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano samt 'Base'Ic Cosmetic Eye Base Purple Passion från P.Louise.
Skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Shady.
I globlinjen: Cast A Spell.
Över rörliga delen av ögonlocket: Potent.
Under ögat: Bloody Bouquet
Yttre vrån: Carbon från MAC Cosmetics.
Highlight i inre vrån: Sylphs från Oden's Eye Cosmetics Älva II Highlighter Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Velvety Matte Lipstick Frenemy från Juvia's Place.



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Sylphs från Oden's Eye Cosmetics Älva II Highlighter Palette.
Blush: Älva Fruit Blusher Sweet Peach från Oden's Eye Cosmetics.
Setting Spray: Face Mist från Make Up Store.



 Blir lika sent för mig i morgonkväll, jobbar stängning igen... tröttsamt. Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...