27 januari 2022

Älva II Eyeshadow Palette - Oden's Eye Cosmetics

Kommit hem sent ikväll igen... jobba jobba jobba. Tja, jag ska väl inte gnälla jag som är hemma stup i kvarten med alla mina krämpor. Men tja, ändå känns det som om man inte gör nåt annat än jobba när kvällarna blir så extremt korta. Sova, äta, jobba. Men det är åtminstone fredag i morgon!

Så, jag använde en av mina nya paletter från Oden's Eye i morse. Köpte ju ett antal nya när det var halva priset under Black Friday.



Älva II Eyeshadow Palette - Oden's Eye Cosmetics.






Bas för skuggorna: P. Louise Base 0.2.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Apricot.
I globlinjen: Orange Bon Bon.
Över rörliga delen av ögonlocket: Deep Sea.
Highlight i inre vrån: Gnome från Oden's Eye Älva II Highlighter Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC samt under vingen och prickar på brynbenet Cake It! Liner Honour från Arttitude Cosmetics.
Mascara: från Sheglam, inget namn.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Amorous från MAC Cosmetics.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Light Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Gnome från Oden's Eye Älva II Highlighter Palette.
Blush: Älva Flower Blusher Sweet Tulip från Oden's Eye.
Setting Spray: Face Mist från Make Up Store.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...