09 oktober 2021

The Hummingbird Palette - Oden's Eye x Fancy Face

Palett nummer två från Oden's Eye Legendary Diversa Collection. Samarbete mellan dem och tre influencers/youtubers. Det här är The Hummingbird Palette som the Fancy Face (Tina tror jag hon heter) har gjort. Känner inte till henne, har inte följt henne på YouTube. Men paletten är superfin. Vanlig Oden's Eye kvalité.



The Humming Bird Palette - Oden's Eye x Fancy Face.






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Red Hills och Hibiscus.
Yttre vrån: Lagoon.
Över rörliga delen av ögonlocket: Fancy.
Under ögat: Feathers.
Highlight i inre vrån: Divine Highlighter från VE Cosmetics.
Eyeliner: Cake It! Liner Addiction från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Melted matte-tallic The Real Teal från Too Faced.



Primer: Photo Finish Smooth & Blur Primer från Smashbox.
Bas: Studio Skin 15 Hour Wear Hydrating Foudnation från Smashbox.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer. Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Divine Highlight från VE Cosmetics.
Blush: Powder Blusher Cosmo från Beauty Bay.
Setting Spray: Photo Finish Setting Spray från Smashbox.



Det har varit en superlugn lördag. Jag och äldsta dottern drog ner till gymmet och körde en vända där. Det var väl det enda vettiga jag fick gjort idag. En dusch och en sminkning så var den lördagen slut. Gubben och jag har suttit i bastun ett tag och druckit lite bubbel... tja inte i bastun, utanför. Och nu sitter jag här... lite trött och seg. 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...