07 augusti 2021

The Blue Blood Palette - Jeffree Star

Jäkla pissig dag har det varit idag. Har känt mig risig och hängig i ett par dagar, men ändå varit uppe och i farten. Men idag gick det inte. Känns som jag har feber (fast det har jag inte), varm om kinderna, huden kokar. Allmänt hängig och orkeslös, svettas så fort jag rör mig. Jag åt frukost men sen låg jag i sängen i flera timmar och orkade ingenting. Pillade på telefonen. 

Till slut så blev jag ändå uttråkad av att göra ingenting, så jag skrapade ihop mig och gjorde en look. Svettandes...




The Blue Blood Palette - Jeffree Star Cosmetics.






Bas för skuggorna: Til The End Eye Primer Crease No More från LH Cosmetics.
Samtliga skuggor från paletten ovan: 
Längs brynbenet ovan globlinjen: Untouchable.
I globlinjen: I'm Cold.
Yttre vrån: Flourishing samt Cremated.
Över rörliga delen av ögonlocket: Crystal Flesh.
Under ögat: Entitled.
Highlight i inre vrån: Iced Out från BH Cosmetics Highlighter Palette  Asprés In Aspen.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.
 




Vivid Lip Paint Lip Gloss Oh So Couture från Give Me Glow Cosmetics.



Primer: High Adherence Silicone Primer från the Ordinary.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Iced Out från BH Cosmetics Highlight Palette Asprés In Aspen.
Blush: Powder Blusher Bloom från Beauty Bay.



Lite väl blekt blev det... men det kanske passade ihop med hur jag mådde.

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...