03 augusti 2021

Lilly Croacks Palette - Metamorphosis

Den tredje av mina paletter från Metamorphosis. De andra två har jag använt men den är har legat och värmt ett tag. Tycker att den är lite höstig, men så kända jag till slut för att använda den. Tänkte jag skulle göra en ljus somrig sminkning, så gott det gick med den här paletten som ju är ganska mörk. Blev inte så nöjd dock, för jag trivs inte i såna här ljusa färger bara, vill gärna att det ska vara mer mörkt. Nåja...



The Lilly Croacks Palette - Metamorphosis






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från Lilly Croacks Paletten.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Lily.
Yttre och inre vrån: Verde samt Poison
Mitt på ögonlocket: Moon samt grönt glitter från Blush Tribe.
Under ögat: Poison.
Highlight i inre vrån: Divine Highlight från VE Cosmetics.
Eyeliner: Cake It! Liner Obsession från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquid Lipstick Matte & Long Wear 03 Pink Friday från Kicks (utgången produkt).



Bas: Tinted Day Cream Medium från Make Up Store.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Divine Highlight från VE Cosmetics.
Blush: Floral Blush Duo Check Color Caribbean Coral från BH Cosmetics.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



Annars så har det varit en lite pissig dag, inte mått nåt bra... var väl ute en stund och petade i trädgården men kände ingen större entusiasm. Trött och lite deppig, orkeslös. Ingen bra dag. 

Nya tag i morgon. Ses!

Inga kommentarer:

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...