05 mars 2021

The Shanghai Yin Yang Palette - Nomad Cosmetics

Så klart fortsätter jag använda Shanghai paletten från Nomad Cosmetics idag igen. Blev inte så nöjd med resultatet, men det är inte palettens fel... jag hade en dålig sminkdag. Trött, oinspierad (trots ny palett) och inte ett dugg sugen på att ha jobbarhelg. Hur som helst... skuggorna är fantastiska. Så i morgon kommer nåt nytt.









Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från Nomad Cosmetics Shanghai Yin Yang Palette.
Under brynet: Puxi.
I globlinjen: Bund.
Yttre och inre vrån: Moon.
Mitt på ögonlocket: Golden Prosperity.
Glitter mitt på ögonlocket: Glitter-y Eyequad GoldLava från Pixi by Petra.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Solar Sailor från Kaleidos Makeup.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Brow Definer 2 från Hello Dame London.




Läppenna: Cranberry från IsaDora (utgången produkt).
Läppstift: Amorous från MAC.



Primer: Photo Finish Smooth & Blur Primer från Smashbox.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Highlighter: Infinity Highlighter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer samt blush: från Smashbox Cali Contour Palette.
Mist: Photo Finish Setting Spray från Smashbox.



 

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...