22 oktober 2020

Ledig dag med Myali Beauty

Har haft en ledig dag. Var tvungen att åka in till Uppsala på ett läkarbesök, så halva dan har gått åt till det. Åkte in lite tidigare för jag tänkte gå till Sephora innan. Litet besök vid bla MAC disken på Åhléns och Kicks blev det också. Hittade inget som lockade dock. På Sephora hittade jag en mini palett från Pat McGrath på rea. De har ju små minipaletter med fem färger, i en ful plastig förpackning. Har kostat 350 kr. Helt hysteriskt pris så jag har inte velat köpa dem, även om jag är så nyficken på hennes formula som alla hype:ar. Nåja, nu kostade den 115 kr, så jag tyckte det kunde vara värt att prova, det var ju under halva priset. Tyvärr så var den enda de hade kvar naturligtvis den nude:iga, bruna färger. Men men, nu får jag ändå testa formulan. Jag slog också till på en duschceme från Lush. Har aldrig köpt något sån därifrån tidigare, tycker egentligen att det är alldeles för dyrt där. Brukar köpa deras nagelbandscreme, som är helt fantastisk. Bra till alla torra områden. Duschtvålen är en av deras julutgåvor Fairy någonting... kommer inte ihåg vad den heter, luktar godis. Svindyr. Men jag ville testa.







Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Red Kite från Myali Beauty The Yasmin Palette.
Yttre vrån: Nadia från samma palett som ovan.
Samtliga övriga skuggor från Myali Beauty Ayubia Palette, inga namn på skuggorna.
Highlight i inre vrån: Blossom Glow från Wet n Wild megaglo Highlighting Palette.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: Bad Gal Bang från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: över hela läppen Hipocrisy Eyeliner från Revolution Makeup (gammal, skulle tro att den utgått).
Läppglans: Lucid Lip Hypnotize från Kaleidos Makeup.
 


Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: Foundation Soft Touch från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Light Bronzer från Physicians Formula.
Highlighter: Blossom Glow från Wet n Wild megaglo Highlighting Palette.
Blush: Bee från Juvia's Place The Saharan Blush Vol. II palette.




Så väntar jobbarhelg... är det någonsin nåt annat??

Inga kommentarer:

P Louise / Saint Angels Sinners

Har haft en sömnlös natt... kunde fasiken i mej inte somna. Blir så irriterad. Därmed också ingen fantasi att komma på nåt i sminkväg. Hade ...