21 september 2020

Kvd Vegan Beauty och Urban Decay

Så var det jobbarmåndag igen. På jobbet har vi äntligen fått igång en del av vårt system, så att det går lättare att jobba, vi kommer däremot inte ut på nätet fortfarande, vilket gör att vi kan tex inte beställa glasögon ännu så länge, en del andra grejor går inte heller att göra. Men åtminstone kan vi göra undersökningar och kassan funkar så vi kan lämna ut glasögon också. Alltid någe...

Blev lite murrigt i morse. Försökte matcha blusen... som vanligt. Jag var trött som attan, kände mig hängig och inte ett dugg inspirerad. Har känt mig febrig hela dan... fast jag har inte feber. Yngsta dottern är snorig och hängig med, så jag hoppas det inte bryter ut nåt.







Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: Lucius från KvD Vegan Beauty Shade & Light Palette.
I globlinjen: Samael från samma palett som ovan.
Yttre vrån: Shax från samma palett som ovan.
Över rörliga delen av ögonlocket: Trash från Urban Decay's Electric Palette.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Infinity Highlighter från Linda Hallberg Cosmetics.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: Lash Princess Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Amorous från MAC.



Primer: Infallible Mattifying Primer från Loreal. 
Bas: Soft Touch Foundation från Make Up Store.
Puder: HD Baking & Setting Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Infinity Highlighter från Linda Hallberg Cosmetics.
Blush: Baked Blusher Honeymoon från Kicks.



 De va de hele!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...