14 augusti 2020

Barry M

Ja men , näerå... jag fick väl nån attack av att försöka vara liiite artistisk... ha ha. Detta är så långt mina kreativa talanger sträcker sig. Man får göra så gott man kan.

Jag mådde inte bra idag alls, varm, tjock i halsen och allmänt hängig. Skippade att ta en joggingrunda som jag hade tänkt ta. Inte ens en promenad. Helt orkeslös. Vi åkte och handlade lite mat (det vankades surströming här hemma ikväll) och sen så satte jag mig i källaren.Orkade inget annat. Knappt det heller, var alldeles varm, och det var inte vädrets fel, jag kände mig kokig om kinderna och febrig, fast feber hade jag nog inte, det bara kändes så.

Jag satt där och kände mig helt fantasilös vad jag skulle hitta på. Så jag frågade dottern. Gult och rosa sa hon. Så det fick det bli.







Bas för skuggorna: Happy Mood Crayon samt Delighted Mood Crayon båda från Linda Hallberg Cosmetics.
Under brynet: Grädde från Färg.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Inre halvan av ögonlocket: Dazzle Dust nr 76 från Barry M.
Yttre vrån: Dazzle Dust nr 85 från Barry M.
Highlight i inre vrån: technic Mega Glow Highlighter.
Prickar på brynbenet: gjorda med NYX Cosmetics White Liquid Liner samt Vivid Brights Eyeliner Vivid Halo.
Eyeliner: Master Grapic Eyeliner från Maybelline med glitter Venus från Make Up Store ovanpå.
Mascara: Lash Princess Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Color Sensational 175 Pink Punch från Maybelline.


Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: HD Baking & Setting Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: technic Mega Glow Highlighter Palette.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.
Mist: Infallible Fixing Mist från Loreal.


 

De va de hele!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...