02 juni 2020

Ofra Cosmetics

Gårdagens smink, hann aldrig lägga upp det här, blev sent. Första dagen efter att ha varit hemma i 14 dagar igen, inte mått så bra. Hade ganska mycket ångest och kände inte alls för att gå till jobbet, så det fick bli en enkel sminkning, jag var inte sugen alls på att sminka mig. Så detta var vad jag fick ihop.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko.
Under brynet: Grädde från Färg.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Yttre vrån samt in över globlinjen: Tempest från Ofra Cosmetics Francesca Tolot Infinite Palette.
Över rörliga delen av ögonlocket:  Mood Ring från Ofra Cosmetics Glitch Palette.
Highlight i inre vrån: Rhinestones från the Glitch Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Lash Princess Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Fantastick Ametrine från Linda Hallberg Cosmetics.



Primer: Photo Finish Foundation Primer från Smashbox.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer och highlight: 3D Pyramid Egyptian Clay Bronzer från IsaDora.
Blush: Bellini från Ofra Cosmetics Island Time palette.
Mist: Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.




Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...