23 mars 2020

Forever Flawless Ice Palette - Revolution Makeup

Så har jag jobbat igen, sov superdåligt så jag har varit såå himla trött. Inte blir det bättre av att vi har det väldigt lugnt, svårt att sysselsätta sig. Det är stooor skillnad på kundtillströmningen. Fick i allafall reda på att vi är permiterade till 40% , inte 60% som det var sagt från början. Alltid någe. Så jag har fått ett nytt schema idag. Blir mycket ledigt kan man säga, åtminstone i förhållande till vad jag är van. På nåt vis får man väl försöka se till det positiva och försöka njuta av lite extra ledighet, även fast den är ofrivillig. 

Kände att jag var lite oinspirerad i morse, trött som jag var. Så detta kändes som det blev en av mina tråkigare sminkningar. Ja ja, man kan ju inte vara på topp jämt.






Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
I yttre vrån: Delicious från Jeffree Star's Jawbreaker Palette.
Samtliga övriga skuggor från Revolution Makeup's Forever Flawless Ice Palette.
Melt
Arctic
Glass
Cool
Frostbite
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Prismatic Highlighter Love Light från Too Faced.
Eyeliner: Ultra Precision Superliner Black från Loreal.
Kajal: Altair Flash Crayon från Linda Hallberg Cosmetics.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Millebaci Long Lasting Lip Color Nr 12 från Nouba.



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Prismatic Highlighter Love Light från Too Faced.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.
Mist: Face Mist från Make Up Store.




Så nu så, blir det kudden. Natti natti!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...