02 november 2019

Kaleidos Futurism Palettes

Halloween har nyss varit och man ska ju egentligen inte blanda ihop Halloween och Alla Helgons Helg, som det ju är i skrivandes stund. Men, jag bryr mig inte... jag kör lite Halloweenfärger i helgen. Det är för mig orange i första hand, men också murrigt grönt, svart, rött... I morse fick det bli orange och grönt.







Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: Grädde från Färg.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Voltaic från Kaleidos Futurism V: Electro Turquoise Palette.
I globlinjen: Boss från Kaleidos Futurism IV: VR Neon Palette.
Inre halvan av ögonlocket: Hologam från VR Neon Paletten.
Yttre vrån: Game Over från VR Neon Paletten samt Enchanted Forest från Make Up Geek.
Under ögat: Enchanted Forest från Make Up Geek.
Eyeliner: Ultra Precision Superlinger från Loreal.
Mascara: Top+Bottom Mascara från Ardell.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anatasia Beverly Hills.





Melted matte-tallic The Real Teal från Too Faced.



Primer: Pore Filler Primer från NYX Cosmetics.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Laugh från It Cosmetics Your Most Beautyful You palette.
Highlight: Skin Glazing Privilege från Nabla Cosmetics.
Blush: Posh från Make Up Store.



De va de hele!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Så härligt med orange! Jag har inte varit så färgglad, däremot har jag glittrat! Halva ansiktet glittrade idag, upptäckte jag när jag kom hem. Det var ju inte meningen. I lördags höll det sig på ögonlocken fast det ösregnade. Det regnade inte på morgonen, kom sen. Båda dagarna har jag haft glitterskugga från Isadora. Den gamla Lynx paletten idag, och Glossy Diamond igår. Mac Factors Mauve på läpparna. Kände mig iaf fin när jag gick hemifrån.
Men nu är helgen gjord! Bara halva dagen i morgon så är jag ledig. Längtar!

marinamake sa...

Orange är piggt och glatt! Har haft orange lite nu och då på sistone, passar på hösten tycker jag, och Halloweenigt. Vad härligt att du piggat upp helgen med lite glitter. Ha ha jaa ibland hittar man ju glittret lite här och där, där man inte vill ha det... men what the heck, man kan aldrig ha för mycket glitter. Ja, min helg är gjord nu... jag är ledig imorgon måndag. Ska bli skönt. Ser redan fram emot lediga helgen som kommer. Hoppas dagen går fort för dig i morgon!

Oceanic Palette - Ace Beauté

Den här paletten har jag spanat in i många år. Har alltid velat ha den men fraktkostnader från det här företaget är svindyr. Och på det komm...