18 november 2019

Just My Luck och Blue Moon - Colourpop

I morse fick det bli mina nya paletter från Colourpop. Två av dem i alla fall. Jag har tre. Detta är den blå och den gröna, uppenbarligen. Lite glitter med, det är ju ändå jobbarhelg. Som i skrivandes stund äntligen är över. Har varit hysteriskt.







Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: Grädde från Färg.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Kiss My Hass från Colourpops Just My Luck Palette.
I globlinjen: Fine China från Colourpops Blue Moon Palette.
Yttre vrån: Mad About U från Blue Moon paletten.
Mitt på locket: Tide Pool från Blue Moon paletten.
Inre vrån: Mary Jane från Just My Luck paletten.
Glitter mitt på locket: Blue Suede Shoes från Ztirl Cosmetics.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Let It Glow från House of Beauty.
Eyeliner: Fluidline Dark Envy från MAC.
Mascara: Top+Bottom Mascara Ebony från Ardell.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Fantastick Garnet från Linda Hallberg Cosmetics.



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kat von D.
Puder: Infinity Filter Light från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Let It Glow från House of Beauty.
Blush: Mineralrouge Coral från Annabelle Minerals.




Har känt mig aaaaningens hängig idag. Nu är det dags igen tänkte jag... men vet inte kanske är bara trötthet. I ett par dagar har jag haft ont i halsen... alltså inte i själva halsen, som att ha ont när man sväljer utan liksom på sidan om strupen, så när jag trycker med fingrarna så gör det jätteont eller om jag vrider på huvudet gör det också ont. Har aldrig varit med om förut. Har googlat men blev inte klokare för det. Står saker om sköldkörteln (som jag i och för sig äter medicin för) och svullna körtlar... inte vet jag. Går det inte över får jag väl ta mig till doktorn.

I morgon är de soooovmorgon!

Inga kommentarer:

The Smoky Palette - Beauty Bay

Så här kommer fredagens look. Jag jobbade sent, stängning i butiken. Det var ju fredag så jag slog till på lite glitter i looken.  En ny pal...