18 maj 2024

The Smoky Palette - Beauty Bay


Så här kommer fredagens look. Jag jobbade sent, stängning i butiken. Det var ju fredag så jag slog till på lite glitter i looken.  En ny palett i min samling. Beauty Bay släpper lite då och då monokromatiska paletter som den här nedan. Jag har en grön, blå, rosa/röd, neutral och nu den här grå/svarta. Älskar't!




The Smoky 42 Colour Palette från Beauty Bay.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Thunder.
Yttre och inre vrån: North och Nightmare.
Mitt på ögonlocket: Glass.
Highlight i inre vrån: Star Shine från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars highlighter palette.
Glitter mitt på ögonlocket: Glitter-y Eye Quad Blue Pearl från Pixi by Petra.
Eyeliner: Aqua Liner 7 från Make Up For Ever.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Fêtes de Provence Glacé Lip Gloss Lavande från Nomad Cosmetics.



Primer: Jelly Grip Hydrating Primer från Beauty Bay.
Bas: Complexion Pro Long Lasting Breathable Matte Foundation Shell från Sheglam.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Solmåne II Moonlight Feel Highlighter Lavender Dream från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: Night n Right från Made by Mitchell's Blame It on The Blursh Palette.
Setting spray: Mattifying  Setting Mist från Beauty Bay.



 Ha de, ha de!

Inga kommentarer:

The Genesis Palette - Midas Cosmetics x Drench Cosmetics

Fredagens look. Använde en av alla de paletter som jag fick från Steph.  The Genesis Palette från Midas Cosmetics x Drench Cosmetics. Bas fö...