14 november 2019

Infinite Palette - Ofra Cosmetics Francesca Tolot

Lite bättre sömn inatt, äntligen. Men för mig kommer det alltid efter när jag haft en vaken natt, så jag har varit tröttare idag än igår... men det spelade ingen roll. Har slutat tidigt idag och är ledig i morgon och den känslan på jobbet att få gå hem tidigt är så jäkla skön, så lite trötthet spelar ingen roll. 

Blev en lite murrigare sminkning idag igen... men den här gången matchade det inte humöret ha ha!







Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: Grädde från Färg.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över rörliga delen av ögonlocket: Aurora från Ofra Cosmetics Francesca Tolot Infinite Palette.
Yttre vrån: Oscuro från samma palett som ovan.
Under ögat: Mood från samma palett som ovan.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Spicegold 119 från Nouba.
Mascara: Top+Bottom Mascara Ebony från Ardell.
Eyeliner: Superliner Ultra Precision Black från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Everlasting Liquid Lipstick Ayesha från Kat von D.



Primer: Nude Magique Blur Primer från Loreal.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Get Lit från MAC's Hyper Real Glow Palette.
Blush: Sin från Nars.
Mist: Infallible Fixing Mist från Loreal.




I morgon fyller gubben år så vi får se om jag hinner med någon sminkning. Tänkte hinna göra en tårta och hitta på nåt gott att äta när han kommer hem från jobbet. Vi får se vad det blir. Men det är risk för att min tid att sitta och leka i källaren inte hinns med. Men det får det vara värt.

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...