14 september 2019

Juvia's Place och Fenty Beauty

Så var de äntligen helg. Gårdagens smink kommer här. Ett samelsurium av olika färger och märken.  Kanske en av de sista somriga, färglada på ett tag...?? Näe kanske inte, färgglatt gör jag väl året om men just åt oreange/gula hållet brukar jag nog mest göra på sommaren ändå... äh jag vet inte. Man får göra som man vill.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Glitter Glue från Too Faced.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Yttre vrån: m/s Kakaw från Make Up Store.
Samtliga övriga skuggor utom inre halvan av ögonlocket: The Zulu palette från Juvia's Place.
Inre halvan av ögonlocket: Meteor Crush från Fenty Beauty Galaxy Palette.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Gleam Sheen från MAC's Hyper Real Glow palette.
Eyeliner: Ultra Precision Superliner Black från Loreal samt streck under vingen med Vivid Brights Vivid Halo från NYX.
Under ögat: skugga från The Zulu palette samt glitter Ocean Eyes från Ztirl Cosmetics.
Kajal: penna Blue Lagoon från Make Up Store.
Mascara: Hypnose från Lancome.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.









Fantastick Extra från Linda Hallberg Cosmetics.



Primer: Photo Finish Primerizer från Smashbox.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: från Smashbox The Cali Contour Palette.
Highlight: Gleam Sheen från MAC's Hyper Real Glow palette.
Blush: Stay Real Blush Secret Rose från Nivea.
Mist: H2 Glow Mist från Linda Hallberg Cosmetics.




Annars så är jag så otroligt trött och sliten idag. Har varit en hård arbetsvecka  så nu när man är ledig så slappnar man väl av och tröttheten kommer krypande. Känner mest för att lägga mig ner och sova. Men vi har saker att fixa här hemma så jag gnetar väl på lite ändå.

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...