18 september 2019

Gult och grått med Make Up Store och 3Ina

Kom hem supersent igår kväll, natt... Vi har en kollega i min butik som har gått en internkurs för att kunna bli butikchef om hon skulle vilja och tillfälle uppstår. Well, tillfälle uppstod hon sökte och fick jobbet, Synsam öppnar en butik i St Persgallerian i Uppsala nu på fredag och hon kommer bli butikschef där. Så vi mister en supergullig kollega, men vi önskar henne så klart lycka till, vi är ju fortfarande synsammare allihopa. Så, igårkväll hade hon bjudit hem oss alla från vår butik till sig för lite tack och hej middag. Såå  himla roligt har vi alltid ihop, jag jobbar med världens bästa gäng. Såå många glada skratt blev det igårkväll. Jag var hemma någon gång vid halvett på natten. 

Okej, så på morgonen innan blev det en grågul sminkning med gamla skuggor från Make Up Store mestadels. 

Vet inte vad som hände med mina bryn... he he, ser ut som svinto, eller jag har stått i motvind :-)




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Lemon från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Smoke från Make Up Store.
Yttre vrån: m/s Sirocco från Make Up Store.
Inre halvan av ögonlocket: The Cream Eyeshadow nr 301 från 3Ina. 
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punt: Prismatic Highlighter Love Light Blinded By The Light från Too Faced.
Eyeliner: Ultra Precision Superliner Black från Loreal.
Mascara: Hypnose från Loreal.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.







Everlasting Liquid Lipstick Exorcism från Kat von D.




Primer: Photo Finish Primerizer från Smashbox.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Prismatic Highlighter Love Light Blinded By The Light från Too Faced.
Blush: Sweet Cheeks Glow Creamy Powder Blush Red Riot från NYX.
Mist: Face Mist från Make Up Store.




De va de hele!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...