26 augusti 2019

The Warrior Palette - Juvia's Place

Mitt söndagssmink. Jobbarsöndag. Har använt ett glitter som jag fått som är lite grövre, nästan som lite konfettiaktigt. Prickar mer än glitter. Lite roligt att testa ändå.

Samtliga glitter ni sett mig använda på sistone, från Ztirl Cosmetics, har jag fått i samarbete med dem. Använd kod "marinaforztirl" på www.ztirl.se så får ni 20%.





Bas för skuggorna: Too Faced Shadow Insurance.
Samtliga skuggor från Juvia's Place The Warrior Palette:
Under brynbenet: Ahosi.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Kano.
Inre halvan av ögonlocket: Amina.
Mitt på locket: Dahomey.
Yttre vrån: Mino.
Glitter i inre vrån: stort glitter nästan som minikonfetti Champagne från Ztirl Cosmetics.
Eyeliner: Ultra Precision Superliner från Loreal.
Mascara: Hypnose från Lancome.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.








Läppstift: Pure Color Evy 370 Carnal från Estée Lauder.



Primer: Photo Finish Primerizer från Smashbox.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: från Smashbox The Cali Contour Palette.
Highlight: Gleam Sheen från MAC's Hyper Real Glow palette.
Blush: Blushon Bubble Nr 43 från Nouba.




Så väntar jobbarvecka igen då, ser fram emot ledig helg nästa helg. Men innan dess blir det nya sminkdåd!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Snyggt! Gillar glitter, så jag får kolla in sidan. Har aldrig hört talas om den.
Gillar läppstiftet också! Härlig röd färg, är så snyggt med rött! Mitt senaste läppstiftsköp är Max Factors nya matta. Mer mjukmatt kan man väl säga, inte torrt. Färgen ”Mauve”. Såå fint! Perfekt höstfärg. Sen har jag köpt en highlighter också förresten! Från Claudia, så inget speciellt. Men lite lättare om jag nu vill leka till på morgonen än löspudret. Så där lagom tyckte jag att det var. Såldes ut för 49:-. Har ingen aning om vad det kostade innan, säkert inte heller dyrt. Alltid kul med lite nytt!

marinamake sa...

Å vad kul med nya grejor, det gillar jag ju! Är det billigt så känns det ju ännu bättre. Måste nog spana in det där läppstiftet du skriver om, låter fint. Har inte köpt nåt nytt till läpparna på länge. Röda läppstift är så coolt, men ändå använder jag dem mest i december. Kolla in glittret du, använd koden (marinaforztirl) så blir det lite billigare om du vill beställa. Det är ett okänt märke. tjejen som har det var min sminklärare när jag gick min utbildning för tolv år sedan och nu har hon startat upp sitt eget märke. Försöker hjälpa henne att promota lite.

Flaming Love - Makeup Addiction Cosmetics

Ligger efter här med flera dagars looker. Har kommit hem sent flera kvällar och inte hunnit med. Så nu kommer det här i långa rader. Den för...