29 augusti 2019

Laila - Masquerade

Jaha nu sitter jag uppe på övertid på riktigt. Borde lagt mig för lääänge sedan. Kommer ångra mig i morgonbitti ... Nåja, lite blått blev det idag, har använt paletter både från Blush Tribe och Juvia's... mina nya favoriter.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Bluebell från Blush Tribe's Laila palette.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Chi från Juvia's Place The Masquerade Mini Palette.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Like A Dream från MAC's Hyper Real Glow palette.
Eyeliner: Jumpo Eye Pencil Milk Black Bean från NYX.
Mascara: Hypnose från Lancome.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.







Läppstift: Studded Kiss Lipstick Wolvesmouth.



Primer: Photo Finish Primerizer från Smashbox.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation 22 Clair Light från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Like A Dream från MAC's Huper Real Glow Palette.
Blush: Plumagranate från Too Faced Tutti Frutti collection.



Nu är det natti, på riktigt!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Vilken läcker blå! Helt enkelt skitsnyggt!

marinamake sa...

Ha ha... jaa den är skitsnygg!

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...