31 augusti 2019

Blandad kompott

Ett samelsurium av färger... från Blush Tribe och Juvias. Älskar paletterna därifrån. I skrivandes stund är det väldigt sen fredagkväll (lördagmorgon), men sminket är från igår, alltså torsdag.  Såå,jag är så trött att ögonen går i kors och nu är de sovdags... ledig helg väntar.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eye Shadow Primer Potion.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Ashanti från Juvia's Place The Tribe Palette.
I globlinjen: Teal från Blush Tribe's Laila Palette.
Inre halvan av ögonlocket: Thingeling från Blush Tribe's Paulina Palette.
Mitt på locket: Islamabad från Blush Tribe's Laila Palette.
Yttre vrån: Aubergine by Blush Tribe's Paulina Palette.
Highlight under brynets högsta punkt: Blossom Glow från Wet nWild megaglow Highlighting Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Hypnose från Lancome.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.







Läppstift: 306 Mauve me Matte från Viva la Diva.



Primer: Photo Finish Primerizer från Smashbox.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Blossom Glow från Wet n Wild megaglow Highlighting Palette.
Blush: från BH Cosmetics Special Occation Palette.
Mist: Face Mist från Make Up Store.



Natti!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Det blev väl en bra blandad kompott! Hoppas du haft/har en skön ledig helg. Jag har också ledig helg, fast jag jobbade extra igår.
Vi har haft den här äckelhettan hela veckan, idag känns det lite lättare. Jag har så svårt att göra något när det är så varmt. Man borde väl inte klaga egentligen...men lite svalare mer höstigt (är det ett ord?) väder längtar jag efter! Minus allt regnande klart.

marinamake sa...

Mjaa, jag är ju ingen höstmänniska jag inte... vill ju gärna ha sommar och värme. Visst är det fint på hösten om solen skiner, men näääe sommar ska det va!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...