14 juli 2019

The Warrior - Juvia's Place

Jaha hörrni, här kommer en egotripp med bara bilder på mitt fejs. Det är inte så att jag tycker så mycket om att se mig själv på bild, neejdå utan mitt minneskort (tror jag att det är) krånglade. Jag fotar alltid ögon/läppbilder med en vanlig kamera och helhetsbilderna med mobilen. Ibland när jag ska ta minneskortet från kameran för att föra över ögon/munbilderna till datorn så är det nåt fel... står att det är "inläsningsfel" eller nåt sånt och bilderna finns liksom inte på minneskortet och därmed inte möjliga att överföra. Har inte listat ut varför (jag är ju totalt oteknisk), det händer då och då. Så ja, jag har bara ansiktsbilder till den här looken.

Har bara använt en av mina Juvia's paletter här. The Warrior. Det är nog den jag gillar minst. Missförstå mig rätt jag gillar allihopa. Kvalitén är fantastisk men när det gäller den här paletten så är den ju åt det nude-iga hållet. Och jag är ju inte så nude-ig av mig, men jag tyckte ändå paletten var fin, så jag beställde den också.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Samtliga skuggor: från The Warrior Palette by Juvia's Place.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC samt Glitter Liner Gold Sparkles 11 från IsaDora.
Mascara: Noir Hypnotic från Lancome (miniprov som jag fått).
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.




Läppenna: Currant från MAC.
Läppstift: 09 från Coastal Scents.



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever samt Photo Finish Primerizer från Smashbox.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Mega Glow Highlighter Palette från technic cosmetics.
Mist: Face Mist från Make Up Store.




De va de hele!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Tycker det ser jättefint ut!

marinamake sa...

Tack snälla!

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...