14 juli 2019

Flawless 4 - Revolution Makeup

Jobbarhelg har kommit och gått. Sista inför semestern. Counting the days...

Jag har en ny palett från Revolution Makeup som jag inte testat ännu. Dags alltså... Kommer kanske inte bli min absoluta favorit, men absolut helt ok för den pengen, 32 färger för under en hundring, och de är helt okej i pigmentering och sånt. Men så klart, det finns ännu bättre.  




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Samtliga skuggor från Revolution Makeup Flawless 4 palette (utom en).
Under brynet: Sunday.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Hold Me.
I globlinjen: Growing.
Inre delen av ögonlocket: Cardinal.
Mitt på ögonlocket: Crimson
Yttre vrån: Sketch från MAC.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Love You So Mochi Archade Glam Palette från NYX.
Eyeliner: Ultra Precision Superliner Black från Loreal.
Mascara: The Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.







Läppstift: Pure Color Envy Metallic Matte 440 Smash Up från Estée Lauder.



Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Pure Brightening Serum Foundation Bare Shell 02 från bareMinerals.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Love You So Mochi Arcade Glam Palette från NYX.
Blush: Summertime från technic cosmetics.




Ledig i morgon, men sen... 4 dagar kvar. And counting...

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Jag har varit nyfiken på många av paletterna från det märket, men ännu inte köpt någon. Dom här färgerna tyckte jag var jättefina!

marinamake sa...

Med tanke på priset är det inte så mycket att tveka på, väldigt prisvärt, även om det kanske inte alltid går att jämföra med lite mer highend märken. Men absolut prisvärt om du vill testa!

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...