23 maj 2019

Sapphire Obsessions - Huda Beauty

Min äldsta dotter var ju i Paris över en långhelg för ett par veckor sedan. Jag hade bett henne att köpa Huda Beautys Sapphire Obsessions paletten till mig när hon ändå var på Sephora. Den finns här på Sephora också, så det var inte nåt särskilt med det, tänkte bara passa på när hon nu ändå var där. Jag hinner nästan aldrig in på Sephora eftersom de alltid hinner stänga innan jag har vägarna förbi efter jobbet. Nåja, så hon kom hem med den till mig. Sen hade hon ju även köpt en bonuspresent till mig. The Good Vibes & High Tides palette från Tarte. Jag blev överlycklig.

Men idag blev det Sapphire Obsessions paletten. Superfina blågröna färger.



Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Prime Potion.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Samtliga övriga skuggor: från Huda Beauty Sapphire Obsessions palette.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Saphyre från Kat von D's Alchemist palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.






Retro Matte Liquid Lip Colour Atomized från MAC.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Saphyre från Kat von D's Alchemist palette.
Blush: Perfect Powder Rouge 28 Purple Dream.




I morgon är det äntligen fredag!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...