25 mars 2019

Not So Dusty Rose - Orly

Well, det här var ju inte min kopp med te. Det var länge sedan jag kände mig så obekväm i en färg på naglarna som jag gjorde i den här. Såå inte min färg! Den fick verkligen mina fingrar att se ännu mer grisskära ut än vad de faktiskt är, så här i mars när man är som allra blekast. En färg som helt flyter ihop med min hudton, så att det ser ut som naglarna går i ett med huden. Hemskt! Jag stod ut i två dagar sen åkte det av.

Det är ett gammalt lack från Orly, Not So Dusty Rose, som jag haft i min samling i åratal. Vet inte hur det kommer sig att jag skaffade det. Kanske skulle det känts bättre om jag hade haft långa snygga naglar för de som har de kan ju ro hem de mesta tycker jag. Men när man har små stumpar som jag... mjaee inte snyggt!




Den här bilden är tagen utomhus, tänkte jag skulle få till det när solen faktiskt sken. Men det blev inte så bra, så resten av bilderna är som vanligt tagit i ljuset från mitt sminkskåp.








Läre dröja innan jag använder detta igen...

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...