25 mars 2019

Haywire - NYX

Jag äger två, tre stycken av NYX Full Throttle paletter. Har aldrig testat dem. Hittade dem längst in bakerst i en låda i mitt sminkskåp. Vet inte, men har inte varit sugen på att testa och det är typiskt sånt där som jag rycker åt mig från någon realåda och tänker att jaa, men det här kan jag gilla. Men, sen blir den liggandes. Men, nu var det väl ändå dags...




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Samtliga övriga skuggor: NYX Full Throttle Haywire palette.
Glitter i inre halvan av ögonlocket: Volume Million Lashes Top Coat Glitter från Loreal.
Eyeliner: Eyeliner Gel nr 99 från Inglot.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Helia från Anastasia Beverly Hills Aurora palette.
Mascara: Upward Lash Mascara från MAC.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.






Fantastick Ametrine från Linda Hallberg Cosmetics.



Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Born This Way Pearl från Too Faced.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Helia från Anastasia Beverly Hills Aurora palette.
Rouge: Baked Blusher Honeymoon från Kicks.



Så var jobbhelgen äntligen över. I skrivandes stund är det måndag och jag sitter vid köksbordet i mysbrallorna, håret på ände och oborstade tänder. Trööööött!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...