06 januari 2019

Smashbox Cover Shot Prism palette

Så har helgen kommit och gått. Jag har varit hängig och risig hela helgen och kommer stanna hemma från jobbet i morgon. I allafall så har jag firat min födelsedag litegranna idag. Inge större ståhej, bara lite fika med närmsta familjen. 

Egentligen kände jag mig för rasslig och mattsvettig för att orka sätta på mig fejset, men hur det nu var så gjorde jag det till slut ändå.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre halvan av ögonlocket: Bratmoshpere från Smashbox Cover Shot Prism palette.
Yttre vrån: Taro-Fy samt Prism Break från samma palett som ovan.
Highlight i inre vrån: Rocket Star från samma palett som ovan.
Bryn: 24 Hour Super Brow Medium Brown från Kat von D.
Mascara: Masterpiece Rich Black från Max Factor.






Läppglans: E.l.f Cosmetics Glitter Gloss Sparkling Wine.



Primer: Mineral Infused Face Primer från E.l.f Cosmetics.
Bas: Infallible 24 Hour Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Love You So Mochi Arcade Glam palette.
Blush: pigment Rush by Taylor Made Minerals.




Så nu ska den här mattsnoriga 55-åriga tanten krypa till kojs och ta sig en rejäl sovmorgon i morgon.
Natti!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Snyggt! Och krya på dig!

marinamake sa...

Tack och tack :-) !

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...