15 januari 2019

Choco d'or och Regnet - Make Up Store

I morse letade jag fram två gamla skuggor jag har från Make Up Store. Har haft dem läääänge och de är egentligen inte "min färg". Men jag har alltid gillat dem och färgkombon. Så då och då åker de fram.





Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: Creme från Make Up Revolutions Fortune Favours the Brave palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Tip Top från samma palette som ovan.
Inre halvan av ögonlocket: m/s Regent från Make Up Store.
Yttre vrån: m/s Choco d'or från Make Up Store.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Make Up Revolution.
Eyeliner: Fluidliner Blacktrack från MAC.
Mascara: they're Real! från Benefit.
Bryn: 24 Hour Super Brow Medium Brown från Kat von D.






Läppenna: 53 Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Festival från Make Up Store.



Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Mega Bronzer Light Sun från Wet n Wild.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Make Up Revolution.
Blush: Posh från Make Up Store.



Jaha, blev en sen jobbarkväll och jag hinner i princip bara hem och duscha och äta, sen är det dags att krypa till kojs. Sitter här på "övertid" nu... så, natti natti!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...