10 november 2018

Kat von D

Det var länge sedan jag gjorde en "halo"-sminkning. Tycker inte att jag brukar få till det så bra, men försöker ändå lite då och då. Blev mycket produkter från Kat von D idag. Jag gillar ju hennes grejor skarpt. Metal Matte paletten är nog min absoluta favorit när det kommer till de produkter jag äger från henne.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet samt ovan globlinjen: Ribbon och Silk från Kat von D's Metal Matte palette.
Yttre och inre vrån: Velvet från samma palett som ovan.
Mitt på ögonlocket: Roseshock från Kat von D's Metal Crush palette.
Highlight i inre vrån: Opal från Kat von D's Alchemist palette.
Eyeliner: Fluidline Macroviolet från MAC.
Mascara: High Impact Mascara från Clinique.
Bryn: 24 Hour Super Brow Medium Bown  från Kat von D.






Retro Matte Liquid Lipcolour High Drama från MAC.



Primer: Infinity Glass från Linda Hallberg Cosmetics.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Opal från Kat von D's Alchemist Palette.
Blush: Powder Blush Sketch från MAC.




Bara i morgon kvar nu, så är jobbarhelgen över. Ska bli skönt. Vi har dock haft en väldigt lugn lördag och vi har haft lite tid att babbla lite med varandra, jag och kollegan. Trevligt att lära känna varandra lite mera privat och inte bara diskutera jobb hela tiden.


Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...