19 september 2018

Chocolate Fondant - Make Up Store

Mera sömn fick jag inatt. I allafall mer sammanhängande än igår. Men jag har varit så otroligt trött idag ändå, nästan känt lite yrsel. Fattar inte, när man nu ändå sovit hyggligt. Jag har fått medicin för underfungerande sköldkörtel (vanlig åkomma). Så jag vet inte än om det är den som påverkar. Kan ta ett tag innan man får rätt dos och jag har inte kollat ännu efter att jag började äta medicinen, det har gått lite för kort tid ännu. Så vi får se om jag kanske känner mig piggare framöver.

Blev lite murrig sminkning för mig idag igen. Försöker ibland använda mig av mina lite äldre grejor så detta är ett eyedust jag har från Make Up Store.




Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över rörliga delen av ögonlocket: e/d Chocolate Fondant från Make Up Store.
Yttre vrån: Carbon från MAC.
Highlight i inre vrån: Eclipse från Anastasia Beverly Hills Aurora palette.
Under ögat: Twist Up Metallic Eye Pen 44 Golden Khaki från IsaDora.
Eyeliner: Fluidline Looking Good från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: High Impact Mascara från Clinque.






Läppenna: 53 Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Studded Kiss Lipstick Wolvesmouth från Kat von D.



Primer: Smoothing Primer från Sephora.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Nude Porcelain från IsaDora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Eclipse från Anastasia Beverly Hills Aurora palette.
Blush: Blushon Bubble nr 51 från Nouba.




De va de hele!

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...