16 juli 2018

Royale - Jolie Beauty

Så kom första jobbardagen efter semestern. Den värsta dagen på hela året om ni frågar mig. Och för mig särskilt nu när vi precis har köpt hus, rustat och flyttat in. Har bara bott i två veckor så man vill ju inget annat än att vara hemma och fixa och dona. Men men, det är som det är med det.

Dags att stå i min grotta i källaren med dåligt ljus och försöka åstadkomma nåt.



Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Samtliga skuggor utom yttre vrån: från Royale palette från Jolie Beauty.
Yttre vrån: Magic Dust Eyeshadow Dark Lullaby från MAC.
Highlight i inre vrån: Equinox från Sleeks Solstice palette.
Eyeliner: Tattoo Liner Trooper från Kat von D.
Mascara: the Volume Express från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Passionate Glory från Make Up Store.
Läppstift: NYX Butter Lipstick Hunk.


Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 light från Clarins.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Blush: Perfect Powder Blush 04 Coral Blossom från IsaDora.
Highlight: Equionox från Sleeks Solstice Palette.




Nu så är det dags att nanna. Vi hade 29.5 grader i butiken idag, det sliter. Var helt slut när jag for hem, trots att vi inte haft särskilt mycket att göra. Så, natti natti!

Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...