18 juli 2018

Linda Hallberg Cosmetics - Flash Crayons

Jag har ju skaffat lite fler av Linda Hallbergs Crayons. De är så otroligt läckra. De har legat hela sommaren så jag tänkte att det var dags att testa. Har använt den ena på ögonen, som en skugga. Den på munnen har nu ju sett här förut.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: röd skugga från NYX Ultimate Brights paletten.
Inre halvan av ögonlocket: Ascella Flash Crayon från Linda Hallberg Cosmetics.
Yttre vrån: m/s Sirocco från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: Get Gorgeous Highlighting Powder från Technic.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Anger Mood Crayon från Linda Hallberg Cosmetics.



Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 light från Clarins.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Get Gorgeous Highlighting Powder från Technic.
Blush: Blushon Bubble Nr 51 från Nouba.




Annars så håller jag att dö av värmeslag på jobbet. Vi har 30 grader varmt i butiken, ingen AC och fläktarna som står och går hjälper föga. Kommer hem varje kväll och är helt slut. Orkar knappt hålla mig vaken i bilen på väg hem. Jag har inget problem med värmen om jag får vara ledig och vara aktiv, göra saker, springa ut och in. Men att vara instängd i en varm lokal utan att kunna ta sig därifrån pallar jag inte. Samtidigt är jag ju så klart glad åt den här sommaren som är helt fantastisk. Klagar inte!

Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...