02 april 2018

Lediga dag med Infinitypaletten

Sista lediga dagen på påskhelgen. Har ju för en gångs skull fått vara ledig hela påskhelgen. Såå himla skönt! Idag hade jag ett litet möte inne i Uppsala så jag fick piffa till mig lite och dra iväg. Skulle haft det mötet förra söndagen men då blev jag ju magsjuk så det fick ställas in. Det var ett möte som kommer att ge lite förändringar i mitt liv, kan skriva mer om det i morgon. Men idag inte... 

Slängde på lite smink innan jag for. Blev så sopiga bilder så att jag kan knappt visa några. men detta var vad som blev. Inte så bra sminkning heller för den delen, men ja ja...




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: Maffei från Linda Hallberg Cosmetics Infinity palett.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Zwicky från samma palett.
Dutt i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Milky Way från samma palett.
Över hela ögonlocket: m/s Varieté från Make Up Store.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC.



Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: Moisturizing Foundation Stick Ivory från E.l.f Cosmetics.
Bas: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Zwicky från Linda Hallbergs Infinity palett.
Highlight: Milky Way från samma palett.
Blush: Pinwheel från samma palett.

På läpparna hade jag ett nude-igt rosaaktigt läppstift  Tea Rose från E.l.f Cosmetics, men det hade jag väl hunnit käka upp innan bilderna togs ;-)



Annars så har jag inte gjort så mycket idag, jag och gubben gick en rejäl motionsrunda på ett par timmar. Såå himla skönt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...