26 april 2018

Eat Sleep Make Up Repeat - Make Up Revolution

Jaha hörrni, idag var dagen när jag och gubben blev husägare. Jag satt i fikarummet på jobbet när jag fick mess från gubben som berättade att säljarna har accepterat vårat bud. Jag flög upp och hoppade och skrek. Såå himla kul! Egen trädgård, eget hus, göra som man vill.... ska bli så himla härligt. Nu väntar otroligt mycket jobb för det är mycket som behöver göras. Bla gräva om och isolera grunden. Varenda rum behöver piffas, köket och badrummet behöver rivas ut och göras om. Så ja, fritidsbekymmer kommer jag inte att ha ett bra tag framöver.

Hur blir det med sminket då? Vi får väl se hur mycket jag hinner... men i morse blev det grönt igen.




Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Samtliga skuggor från Make Up Revolutions Eat Sleep Makeup Repeat palette:
Eat Everything
Hot Track
Needle On
Re-mix
Rave Off
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: the Colossal Volume Express Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Läppstift: numret borta, men kommer från Nouba.



Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Moisturizing Foundation Stick Ivory från E.l.f Cosmetics.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Get Gorgeous från technic.
Blush: från Make Up Revolutions Sugar and Spice palette.




Nu ska jag krypa till kojs. Och drömma om tapeter, nya golv och en perfekt trädgård!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...