25 april 2018

Acid Brights - Make Up Revolution

Kände för lite neonigt idag igen. Fick gå åt det gröna hållet idag. Trött i morse, hade svårt att komma på vad jag skulle göra för kombo. Men till slut tog jag fram Acid Brights paletten och åstadkom detta.




Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Inre halvan och yttre ögonvrån: skuggor från Make Up Revolutions Acid Brights palette samt även en dutt m/s Kakaw från Make Up Store.
Highlight i inre vrån: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Make Up Revolution.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 015 Porcelain från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Make Up Revolution.
Blush: Blushon Bubble nr 121 från Nouba.




Everlasting Liquid Lipstick Lolita från Kat von D.





Så jag har i princip kämpat mig igenom dagen, trött, trött, trött. Alla på jobbet klagar, vet inte vad det är för fel.

Annars så väntar vi nu på besked huruvida vi får det där huset eller inte. Vi är enda budgivare kvar, de andra har dragit sig ur och vi väntar nu på att få besked från mäklaren om säljarna accepterar vårt bud. Hoppas på besked i morgon. I så fall, är vi husägare.  Spänningen är oliiiidlig!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...