01 februari 2018

Blushed Neutrals - BH Cosmetics

Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag i början av årets skrev här på bloggen att jag har lite saker på gång och att jag tror att det här året kommer att bli positivt och bra. Så idag var första steget på allt det positiva. Jag och min gubbe har blivit sambos idag. Vi har väntat på detta i över tre och ett halv år. Efter mycket om och men så har tillfälle uppstått. Måste ju stämma med jobb och diverse annat. Så nu har han äntligen också med lite kämpande fått sin lägenhet såld, idag kom han åkandes till mig och så småningom  ska vi försöka hitta ett hus. Men för nu, så bor vi fyra personer på mina 57 kvadrat. Trångt och hjärtligt. I helgen åker vi till hans lägenhet och forslar hela hans bohag till magasinering, det får inte plats hos mig och jag har inget förråd. Men sen så, börjar vårt nya liv tillsammans.

Sminket då, letade fram en palett jag har från BH Cosmetics som innehåller både ögonskuggor och rouger. Har inte haft den jättelänge, så den är inte mycket använd. Innehåller mycket plommon/burgundy/bruna/rosa toner.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Samtliga övriga skuggor: från BH Cosmetics Blushed Neutrals palett.
Dutt i inre vrån: Spectra från Anstasia Beverly Hills Aurora palett.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: In Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas:10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Spectra från Anastasia Beverly Hills  Aurora palette.
Blush: från BH Cosmetics Blushed Neutrals.




Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Amorous från MAC.




Sminka lugnt!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Grattis! Så roligt!

marinamake sa...

Lotta! Tack! Det var det som var min lilla hemlis jag sa förut att jag hade ;-)

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...