23 januari 2018

Moon Landing - MAC

I morse skulle jag upp klockan fem. Det absolut värsta jag vet. Jag är INTE en morgonmänniska. Så jag gjorde en väldigt snabb sminkning i grönt som jag inte ens orkade fota. Såå trött och jag kände att jag håller på att bli dålig.

Så här kommer då istället gårdagens smink som jag inte hann lägga upp, för att jag kom hem alldeles för sent. Kunder i butiken till långt efter stängning, vilket i sin tur ledde till att jag missade min buss och fick vänta en halvtimme extra... Jag önskar mig verkligen att folk kunde förstå att vi har ett liv efter stängning, vi som jobbar i butik.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Single Eye Shadow Worn Ballerina från Kicks.
Över rörliga delen av locket: Cream Eye Color Silver Lining från Kicks.
Yttre vrån: Single Eye Shadow Sailor från Kicks.
Under ögat: blå skugga från BH Cosmetics Wild & Free palette.
Kajal: Cool Mood från Linda Hallberg Cosmetics.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC på övre ögonfransarna. På undre, IsaDora Build Up Mascara 05 Royal Blue.









Retro Matte Liquid Lipcolour Moon Landing.




Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 24H 015 Porcelaine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Barekissed Illuminatior Monaco från Sleek.
Rouge: från Make Up Revolutions Ultra Blush Palette All About Pink.




Idag hann jag med bussen som jag skulle, men min förkylning växer för varje timme. Jag hostar som en tok och jag känner mig febrig och orkeslös. Vi får se om det blir något jobb för mig imorgon.

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...