18 december 2017

Juligt med Färg och Make Up Store

Julsminkning nummer hundrafemioelva... börjar känna för att göra andra sminkningar, men jag tänkte jag skulle hänga i veckan ut, fram till julafton. Ingen som tvingar mig, det har bara blivit en grej. Så jag gnetar på några dagar till.




Bas för skuggorna: NYX Eyeshadow Base.
Under brynet: Vanilj från Färg Collection.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Inre vrån: Vitsippa från Färg Collection.
Mitt på locket: Vinteräpple från Färg Collection.
Yttre vrån: m/s Ink från Make Up Store.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC samt ovanpå det glitter liner Diamond ovanpå.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Matte Lip Color Rich Red från E.l.f Cosmetics.



Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Teinte Universelle från Yves Rocher.
Higlight: Artificial Light från Smashbox.
Blush: Glögg från Färg Collection.




Var ledig igår. Men nu så, räknar jag ner den här arbetsveckan sedan väntar en för mig ovanligt lång ledighet. Ska bli sååå skönt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...