29 november 2017

Saint & Sinner och nytt från Kiko

Så nu har jag, så klart, fullt sjå att prova mig igenom min nya palett från Kat von D, Saint & Sinner. Jag tokälskar paletten, och det jag har testat hittills är helt klart godkänt, men jag har många färger kvar att testa. Jag har dock inga tvivel på att resten är bra också. Så ni kommer att få se många kombos här innan jag tagit mig igenom hela paletten.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer.
Samtliga skuggor från Kat von D´s Saint & Sinner palett utom en.
Under brynet: Amen.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Rörliga delen av locket: Cathedral.
Yttre vrån: Sabbath.
Kajal: penna Calm Mood från Linda Hallberg Cosmetics.
Inre vrån på nedre ögonlocket: Exobus.
Eyeliner: Super Liner extra Black Gloss från Loreal.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC.






Läppenna: Wet n Wild Coloricon Eyeliner pen Turquoise.
Läppstift: Velvet Passion Matte Lipstick 322 från Kiko.

Detta är ett av läppstiften jag köpte i Kikos butik i Mall of Scandinavia i söndags. Köpte även ett lila. Kan inte påstå att jag är jätteimpad. Lite skirt, inte helt hundra täckförmåga och får bättras på ett antal gånger under dagen. Hylsan känns lyxig och doften är vanlijig, typ som MACs läppstift. Men inte det bästa jag testat. Det duger, men inte mer än så.



Primer: CC Color Correction & Blurring Primer från Lumene.
Bas: 10HR wear perfection foundation clair light 22 från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Too Faced Milk Chocolate Soleil.
Highlight: Wonder Powder Sinai från Make Up Store.
Blush: expert wear blush 67 Pinky Gold från Maybelline.




I morgon väntar ledig dag, lite städning och dags att börja ta fram lite adventspynt. Mysigt! Men nu väntar sängen efter några slitiga arbetsdagar. Är otroligt trött ikväll, sömnbrist.

Så, naaana...

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...